Wednesday 20 Nov 2019
  • image
  • image
  • image
Previous Next

Baze de date Facebook

Tocmai ce ai lansat o afacere, dar nu au nici o idee cum sa raspandesti vestea, Facebook este raspunsul. Prin utilizarea Facebook, vei putea sa ajungi la potentiali clienti, sa menti loialitatea lor si sa ii tii la curent cu noutatile afacerii tale.

Iata cateva strategii pentru construirea si mentinerea unei baze de date solide de potentiali clienti pentru afacerea ta pe Facebook.

 

1. Creaza o pagina pe Facebook.

Atunci cand creati o pagina pentru afacerea dvs., ,,fanii’’ pot apasa butonul ,, Like’’ creand astfel vizibilitate afacerii tale.

Poti crea, de asemenea, mesaje directionate pentru clientii tai in functie de sex, locatie sau de varsta. Aceasta este o modalitate foarte buna de a ramane aproape de clienti, deoarece ai posibilitatea sa le pui intrebari, sa raspunzi observatiilor acestora, sa anunti oferte speciale si sa furnizezi alte informatii relevante. Mentinearea unei relatii stranse cu acestia, te va ajuta sa le castigi increderea.

2. Prietenii te pot ajuta.

Daca ai un cont personal pe Facebook si un numar semnificativ de prieteni, ai putea face publicitate afacerii tale, prin intermediul lor. Poti posta actualizari de stare si link-uri despre afaceri pe pagina ta. Totusi, nu insista foarte mult, este posibil ca acest fapt sa faca mai mult rau decit bine afacerii tale.

3. Construieste asteptari.

Cauti o modalitate de a crea buzz si entuziasm pentru afacerea ta? Asigura-te ca construiesti si mentii asteptarile. De exemplu, ai posibilitatea sa informeze clientii ca, atunci cand ajung la un anumit numar Like-uri, va beneficia de un voucher, premiu sau orice alt tip de recompensa speciale.

Daca decizii sa setezi astfel de asteptari, trebuie sa te asiguri ca poti indeplinii aceste asteptari.

4. Actualizeaza permanent informatiile.

Actualizarea contul dvs. Facebook este vitala pentru mentinerea afacerii dvs., astefl clientii tai nu for deveni dezinteresati si nu se vor intreba daca afacerea ta mai exista.

Pagina Facebook iti permite sa interactionezi si sa construiesti o relatie cu clientii tai. Prin urmare, va trebui sa le ofere cele mai recente si precise informatii pentru a mentine interesul si loialitatea lor.