Wednesday 20 Nov 2019
  • image
  • image
  • image
Previous Next

Social Media

Social media marketing este una dintre strategiile de marketing cele mai noi si mai eficiente pentru intreprinderile mici astazi. Site-uri precum Facebook, Twitter si LinkedIn au creat noi omodalitati de a interactiona social online, acestea creand noi oportunitati pentru intreprinderile mici de a interactiona cu consumatorii. Mai jos veti gasi trei sfaturi pentru a obtine rezultate cat mai bune utilizand social media marketing.

 

1.Planifica cu atentie strategia!

Planificarea unei strategii de marketing pentru social media este similara cu  planificarea strategiei de marketing.  Este  nevoie de un plan detaliat pe care mai apoi sa il respecti, daca vrei sa fie de succes. In primul rand, scrie obiectivele pe care doresti sa le realizezi.Apoi adauga masurile pe care le va lua si instrumentele de care ai nevoie pentru a atinge aceste obiective de marketing.

Pe masura ce schitezi obiectivele necesare pentru strategia de social media marketing, trebuie sa decizi, de asemenea, cine va crea profilurile si conturile pe site-urile de social media pentru afacerea ta si cine  va  avea acces la aceste conturi.

2.Gaseste clientii interesati!

Alegerea site-urile de retele sociale potrivite  pentru inceperea campaniei de social media poate fi dificila, deoarece exista atat de multe site-uri disponibile. Inainte de a te decide cu privire la unul, cerceteaza.Scopul cercetarii este sa gasesti acele retele sociale in care consumatorii din piata tinta este cel mai probabil sa se reuneasca.

Persoanele care utilizeaza deja produsul sau serviciul tau te pot ajuta sa incepei aceasta sarcina. Gasirea de noi clienti pentru comunitate on-line va fi mai dificila, intrucat oamenii au tendinta de a se conecta cu alti oameni decat cu intreprinderi,  pe profilul tau, arata o imagine in loc de logo-ul afacerii!

3. Interactioneaza corect!

Exista modalitati corecte si altele gresite pentru a interactiona cu publicul in mediul  online, in special atunci cand alti consumatori pot vedea aceste interactiuni pe site-urile de social media. Interactiunea trebuie sa fie deschisa, sincera si sa dea valoare afacerii tale. Poti petrece mult timp vorbind despre cat de minunate sunt produsele tale sau despre cat de bine se vand ele, dar pentru clientii tai este mai important sa vada ca sunt ascultati, ca tii cont de dorintele lor, astfel vei reusi sa construiesti o relatie puternica cu acestia.

Arata-le ca esti de incredere si poti raspunde la problemele lor rapid. Ramai activ pe site-ul tau de social media si participa la conversatiile care au loc despre compania ta.

Daca urmati acesti pasi, ar trebui sa vezi o imbunatatire a relatiei cu clientii tai.