Profil, pagina sau grup?

Reteaua de socializare Facebook este unul dintre fenomenele secolului 21. Reteaua  a castigat un numar mare de adepti, numarul de utilizatori fiind in crestere de la luna la luna.

Daca doresti expunere in mediul online pentru afacerea ta, Facebook este unul dintre cele mai bune locuri pentru a obtine acest lucru. Acest articol doreste sa lamureasca prima intrebare care apare atunci cand vrei sa setezi un cont Facebook pentru o afacerea: profil, pagina sau grup? 

 

De ce un profil de Facebook este un must-have? Cand te inscrii prima data pe Facebook, ti se va solicita sa creezi propriul profil. Acest profil va arata piatei un pic de tine, iar in privat poate fi o modalitate foarte buna de a castiga incredere colegilor dumneavoastra. 

Daca sperati sa „trantiti” o pagina Facebook si sa „luati” astfel banii potentialilor clienti, luati-va gandul de la acest lucru! Se numeste retea sociala pentru un motiv. A fi social este un element cheie daca vreti masuri de succes pe Facebook. 

Un profil va permite sa incarcati fotografii, link-ul catre site-urile dvs. si sa va conectati cu prietenii vechi si noi. Puteti, de asemenea, sa spuneti publicului despre hobby-urile pe care le aveti, ce va place si displace, toate acestea fiind tinute sub control de setarile de confidentialitate din dreapta paginii. 

Paginile sunt un instrument excelent, daca sunt folosite corect!

Paginile de afaceri sunt un excelent instrument de a promova serviciile si produsele. Dar, fiti constient de modul in care va promovati. Comunitatea nu agreaza utilizatorii care posteaza link-uri dupa link-uri cu promotii si nu doresc sa interactioneze cu alti utilizatori. 

Daca vrei sa fi practic si intelept pe Facebook, utilizeaza regula 80/20. Utilizati 80% din mesajele dvs. pentru a promova lucruri altor oameni si 20% pentru dumneavoastra.

Grupurile de pe Facebook sunt foarte bune daca doriti sa conversati cu o comunitate de oameni despre un subiec anume. Aici vei gasi  subiecte variate de la semanat, pescuit, gatit, pana la ultimele aparitii din cinematografie sau orice alt subiect. 

In acest caz, administratorul grupului decide ce mesaje, linkuri sau alt tip de informatii vor fi acceptate si care vor fi interzis. Daca decizi sa folosesti grupul ca metoda de promovare pentru afacerea ta, asteapta-te ca acest proces sa fie destul de lung ca durata. 

Daca inca stai pe ganduri in ceea ce priveste alegerea ta pentru contul de Facebook, poate informatiile de mai jos va vor ajuta urmatoarele ar putea ajuta:

Facebook pagini: un must-have pentru toate afacerile 

Facebook profil: avantajos pentru celebritati si profesionisti de servicii cum ar fi brokerii, bucatarii si consultantii 

Grupuri pe Facebook: fabulos pentru cei care cauta intimitate.